Poesikveld på biblioteket

Gunhild Olaugsdatter Drage

«Kom oftare og les høgt for publikum», var oppfordringa til poetane frå oss på biblioteket. «Då er det større sjanse for at dikta dine blir lånte/kjøpte og lesne». Det var ein vellukka poesikveld i biblioteket i går. Om lag 20 personar høyrde på då Commentum forlag sine fem forfattarar las høgt frå sine diktsamlingar. Etterpå var det muleg for dei med dikt i skrivebordsskuffa å lesa høgt. Ei av dei som vågde seg frampå var Gunhild Olaugsdatter Drage. Her kjem tre dikt av henne:

Til Ingrid

Du bærer historien min
i hendene dine.
Du husker hvem jeg var
og vet hvem jeg er,
og du ler, men alltid vennlig

I øynene dine ser jeg meg selv
som jeg er,
og som jeg ønsker å være

Det er en gave.

Jeg er veldig glad i deg

Mor?
Ja?
Jeg er veldig glad i deg.
Jeg er veldig glad i deg også ungen min!

Så skjønn du er,
så deilig den sterke lille neven din er i min!

Mor?
Ja?
Jeg er veldig glad i deg.
Jeg er veldig glad i deg også ungen min!

Beklager jenta mi, jeg vet at du ikke liker at jeg stresser.
Jeg skal prøve å gå litt roligere.

Mor?
Ja?
Jeg er veldig glad i deg.
Jeg er veldig glad i deg også ungen min!

Men du får ikke flere osteskiver nå, vi skal snart ha middag.  

Mor?
Ja?
Jeg er veldig glad i deg.
Jeg er veldig glad i deg også ungen min!

Jeg er så glad i deg.

Vatnet stig  

Vatnet stig
i
glaset mitt.  
Det regnar,
ikkje vil eg
drikkja det

vatnet som
har falle
helt frå
himmelen
og ned i mitt
glas.  

Kva vil dei meg,
desse nedfalne
dråpane?

Legg igjen en kommentar

